تقدیر از شرکت سیمان کرمان بعنوان واحد صنعتی نمونه در انجام مسئولیت های اجتماعی

تقدیر از شرکت سیمان کرمان بعنوان واحد صنعتی نمونه در انجام مسئولیت های اجتماعی
تقدیر از شرکت سیمان کرمان بعنوان واحد صنعتی نمونه در انجام مسئولیت های اجتماعی

در مجموعه تعاون کار ورفاه اجتماعی از سیمان کرمان بعنوان صنعت نمونه در انجام مسئولیت های اجتماعی تقدیر شد.

به گزارش سیمان خبر و به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان کرمان، علی الرغم اینکه امروزه دغدغه و موضوع اصلی موردتوجه مدیران درصنعت کشور فعالیت اقتصادی ومنافع مالی است، سیمان کرمان بعنوان یک بنگاه اقتصادی ضمن توجه به رشد رونق اقتصادی انجام فعالیت‌ها ومسئولیتهای اجتماعی را نیز سرلوحه امور خود قرارداده است.

برگزاری همایش ها وجشنواره های آموزشی ویژه جوانان ونوجوانان پیرامون فرهنگسازی حفاظت از محیط زیست و…، برگزاری یادواره شهداکارگر، مسابقات قرآن کارگری و همچنین بها دادن به ورزش همگانی و قهرمانی ومسابقات دوره ای وگروهی ورزشی و دهها فعالیت ومشارکت مستقیم وغیرمستقیم سبب شد تا از سیمان کرمان بعنوان دستگاه نمونه در انجام مسئولیت های اجتماعی با اهدا لوح یادبوداز طرف مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان کرمان تقدیر بعمل آید.

در حاشیه این مراسم که با حضور آقای دکتر اسماعیلی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان وسایر مدیران برگزار شد مهندس رحمانی مدیرعامل سیمان کرمان، سال ۱۳۹۷ را سال توسعه مسئولیتهای اجتماعی در سیمان کرمان عنوان کرد و بر انجام بیش از پیش مسئولیتهای اجتماعی توسط سیمان کرمان در این سال تاکید نمود.

All material and intellectual rights belong to kcig. Copyright 2021 © Designed by 3dquest.ir
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت و اطلاعات منتشر شده در آن به گروه صنایع سیمان کرمان تعلق دارد. کپی رایت 1400 © طراحی شده توسط 3dquest.ir