شرکت سیمان کرمان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی مواد و ماشین آلات ساختمانی کراچی پاکستان

شرکت سیمان کرمان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی مواد و ماشین آلات ساختمانی کراچی پاکستان

نام سیمان کرمان از دیرباز درصنعت ساخت وساز همسایه های شرقی کشورمان از جایگاه ویژه و مثبتی برخورداربوده است.ازاین روی سیمان کرمان سیزدهمین نمایشگاه بین المللی موادوماشین آلات ساختمانی کراچی پاکستان را غنیمت شمرده و دراین نمایشگاه حضورموثر و قابل توجهی پیداکرد.

به گزارش سیمان خبر از روابط عمومی شرکت سیمان کرمان، این نمایشگاه باهماهنگی شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران در محل نمایشگاه مرکزی شهر کراچی کشور پاکستان از ۲۷ الی ۲۹ آذرماه  سال جاری (۱۸ الی۲۰ دسامبر) بمدت سه روز برگزار میگردد و درآن بیش از۲۵۰ شرکت از کشورهای مختلف قاره آسیا حضوردارند که سهم ایران دراین نمایشگاه حدود ۱۵ شرکت است.

مهندس آقامولایی مدیر بازاریابی وفروش سیمان کرمان ضمن ابراز رضایت از شرایط برگزاری نمایشگاه بین المللی کراچی اظهار امیدواری کرد که شرکت در این نمایشگاه و برقراری ارتباط موثر همراه با پتانسیل بالا، کیفیت مطلوب و تنوع محصولات سیمان کرمان وازطرفی نزدیکی نسبی استان کرمان به مرزهای شرقی کشور، زمینه ساز حضور هر چه قوی تر این کارخانه در بازار کشور پاکستان می گردد.

ایشان همچنین بیان داشت که شرایط بازار مصرف سیمان در داخل کشور به گونه ای است که بایستی بخشی از ظرفیت تولید به بازارهای هدف خارج از جمله کشور پاکستان ارسال گردد.

All material and intellectual rights belong to kcig. Copyright 2021 © Designed by 3dquest.ir
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت و اطلاعات منتشر شده در آن به گروه صنایع سیمان کرمان تعلق دارد. کپی رایت 1400 © طراحی شده توسط 3dquest.ir