خط مشی مدیریت یکپارچه
گروه صنايع سيمان کرمان (شرکت سهامي عام) ، توليد کننده و عرضه کننده انواع سيمان پرتلند ، پرتلند پوزولاني ، سيمان سفيد ، سيمان هاي چاه نفت ، سيمان مقاومت بالا و ويژه با سه خط توليد به ظرفيت اسمي سالانه 1235000 تن ، با اعتقاد به حفظ ارزش هاي انساني ، به منظور ارائه محصولاتي با کيفيت برتر بر مبناي اصل مشتري مداري ، بهبود عملکرد زيست محيطي و توجه به ايمني ، بهداشت ، سلامت کارکنان و استفاده بهينه از انرژي ، ضمن در نظر گرفتن کليه الزامات قانوني مرتبط با مد نظر قراردادن شعار:
((دانايي محوري، مزيت عمده سازمانهاي پيشرو در سده بيست و يكم به منظور تبدیل شرکت به سازمانی سرآمد))
دستیابی به موارد ذیل را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده است :
- بازاریابی علمی، توسعه بازار و فروش شرکت در داخل و خارج از کشور و پایش دائمی رقبا.
- رعایت حقوق ذینفعان از جمله مشتریان، سهامداران ،تأمین کنندگان و کارکنان و بهبود تعامل با آنان.
- ترویج تفکر برپایه کاهش ریسک در سازمان وپایش مداوم عوامل درون و برون سازمانی موثر بر تحقق اهداف کلان سازمان و بهبود مستمر.
- بکارگیری مهارت های منابع انسانی و توسعه توانمندی، یادگیری و پویایی آنان.
- ارتقاء کمی و کیفی محصولات تولیدی و برآورده سازی مستمر الزامات قانونی و الزامات مد نظرمشتری و تنوع محصول.
- مدیریت بهبود فرآیندها و توجه به برنامه ریزی مداوم برای تغییرات و بالفعل سازی فرصتهای بالقوه به منظور حفظ و پایداری سازمان.
- بکارگیری مؤثر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب و بهینه سازی و به روزآوری آنان.
- ترویج فرهنگ ایمنی و رعایت الگوهای زیست محیطی وتعهد به پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی وحوادث ناشی از کاراز طریق شناسایی و کنترل کلیه ریسک های زیست محیطی وایمنی وبهداشت به منظورصیانت از منابع انسانی و طبیعی.
- بهبود شرایط ايمني و بهداشت حرفه اي سيستمها ، فرآيندها، فعاليت ها، تجهيزات و منابع انساني بمنظور تعهد به پيشگيري از صدمات و بیماریهای شغلی در سازمان .
- پایش مصارف ، ضایعات، مصرف بهینه مواد اولیه و منابع و حاملهای انرژی در راستای کاهش هزینه وتعهد به رعایت قوانین ومقررات مرتبط با عملکرد انرژی وخرید تجهیزات انرژی بر با مصرف بهینه انرژی.
- اعتقاد راسخ به فرایند رسیدگی شکایات مشتریان در راستای جلب اعتماد و وفاداری آنان.
این شرکت استانداردهای ISO 9001:2015 ، ISO 10002:2018 ، ISO 14001:2015 ، ISO 45001:2018 و ISO 50001:2018 را در زمینه های مدیریت کیفیت، رسیدگی به شکایات، مدیریت زیست محیطی و عملکرد انرژی و مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی به عنوان الگویی جهت پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) برگزیده و خود را متعهد به رعایت الزامات آنها، حفظ و ارتقاء سیستمهای مدیریتی با بهره گیری از مشارکت کلیه کارکنان و ذینفعان میداند.
اینجانب سیستم مدیریت یکپارچه و جاری شدن این خط مشی را به صورت دوره ای از طریق گزارشات نماینده مدیریت مورد بازنگری قرار داده و از اجرای اثربخش آن اطمینان حاصل می نمایم.
- فریدون رحمانی
- مدیرعامل
- کد : 811QM01/13
- تاریخ:11/11/1399